شرکت صنایع رانیز از طریق دفاتر بین المللی خود و هم چنین با همکاری سایر شرکاء خود در کشورهای مختلف، از پتانسیل و آمادگی خوبی در پاسخگویی به درخواست ها و نیاز های صنایع مادر در حوزه تأمین مواد اولیه و تجهیزات صنعتی برخوردار است. با توجه به مشکلات و محدودیت های متعدد در حوزه تأمین قطعات و تجهیزات فنی که واحدهای تولیدی در ایران با آن روبه‌رو هستند، این شرکت به عنوان یک شریک قابل اعتماد با ارائه راهکارهای متنوع، در خدمت مشتریان جهت تامین قطعات و تجهیزات فنی مورد نیاز خود می باشد.

این شرکت، با تجربه چندین ساله حضور در عرصه صنایع مختلف و همکاری با شرکای معتبر بین المللی، متعهد به رعایت استانداردهای مورد تایید کارفرمایان و امکان ارائه ضمانت به اصالت کالا و خدمات ارائه شده می باشد. ما آمادگی داریم که بر مبنای سفارش با توجه به نیاز مشتری نسبت به تأمین قطعات و تجهیزات فنی از منابع اصیل و معتبر اروپایی و … تلاش نماییم و در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و بررسی مقدماتی یا ارائه پیشنهادات فنی و مالی، در کنار شما باشیم. صحت و اطمینان به اورجین کالا از جمله مزیت های ما در ارائه خدمات می باشد.

از دیگر دغدغه های مهم که گریبانگیر همکاران عزیزمان در صنایع مختلف می‏باشد، زمان تحویل کالا می‏باشد، تشکیل شبکه‏ای پویا متشکل از نیروی کارآمد داخلی، دفاتر و نمایندگان تجاری در اروپا و آسیا، حساب‏های بانکی متعدد در خارج از ایران ، سیستم ارتباط با مشتریان، توان مالی قابل قبول و … باعث رضایت مشتریان از سرعت عمل و زمان تحویل کالای درخواستی شده است.